piątek, 25 kwietnia 2014

Lekka sałatka z czerwonymi winogronami i serem pleśniowym

Gdy przygotowuje się do przyjęcia gości zazwyczaj brakuje mi czasu na jedzenie. Nadchodzi jednak moment, gdy między sernikiem a przygotowywanym śledziem zaczyna burczeć w brzuchu... Wtedy uruchamiam wyobraźnie i staram się szybko wyczarować coś do zjedzenia. Dziś była to sałatka. Bardzo prosta - a jej przygotowanie zajmuje niecałe 5 minut! 


Potrzebujemy:

Sporą garść mix'u sałat
10 czerwonych winogron
kilka kostek sera pleśniowego (u mnie był to miękki podpuszczkowy ser z niebieską pleśnią - mniam!)

Łyżkę oliwy z oliwek
Łyżkę octu balsamicznego
Łyżkę płynnego miodu
Dowolne zioła - u mnie odrobina ziół do sałatek w młynku ( Kamis )



Jedynymi czynnościami jakie trzeba wykonać są:


przekrojenie na pół winogron, pokrojenie sera w kostki i wymieszanie składników sosu. Sałatkę polewamy sosem i gotowe :) Czy można szybciej?


2 komentarze:

  1. Ja ostatnio pokochałam połączenie sera pleśniowego z różowymi winogronami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię to połączenie smaków!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...