wtorek, 15 października 2013

Zapiekana kasza gryczana z mięsem i warzywami pod grillowaną cukinią

Kasza gryczana to dla nas dość istotny produkt spożywczy...dla mnie i mojego Męża:
1) Zdrowa
2) Mąż ją uwielbia
3) Nasza ulubiona knajpka w Zakopanem to "Dobra kasza nasza" - gdzie można zjeść najlepszą kaszę
4) Tam się zaręczyliśmy...(w pewny wtorek)
5) Wtedy obiecałam mu, że w każdy możliwy wtorek w domu będzie kasza!


Słowa może nie do końca dotrzymałam, ale staram się!



Odkąd zaczęła się akcja Lidla z przepisami Pascala i Okrasy, często testowałam ich dania - trwało to jakieś 2-3 miesiące - aż postanowiłam eksperymentować z autorskimi przepisami - do dziś mój Mąż wspomina, że czasy tych Lidlowych eksperymentów bardzo mu się podobały - zatem - w tym tygodniu - łączę kaszę i przepis Lidlowy - zapiekankę z kaszy gryczanej i cukinii znajdziecie TUTAJ.



Zapiekanka jest pyszna - polecam wszystkim, choć jest dosyć pracochłonna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...